сряда, 16 ноември 2016 г.

Нови придобивки #6

Този път буквално се изложих. В тази публикация ще ви покажа нещата които си купих от август до сега, като междувременно докато пусна публикацията успях да купя още полезни безполезности. Ужасна съм. Реших да не описвам изобщо подробно, защото поста ще стане километричен. Ето защо само с две думи набързо ще ви кажа с какво се сдобих. 

1. Avon Nutra effects Velvet soft moisture - това е хидратиращ крем-лосион за тяло, лице и ръце със семена от чиа. Все още не съм го тествала и не мога да изкажа мнение за действието му.
2. Avon Planet Spa Oriental Radiance with white tea - почистващ продукт за лице под формата на гел. Имам отлепящата маска за лице с бял чай и ако съдя по нея, значи гела трябва да е жесток. Естествено и него все още не съм тествала.
3. Bioderma Apres-Soleil - мляко за след слънце. Използвах го няколко пъти след плаж, но не усетих някакъв ефект от него. С риск всички бюти гурута да ме заклеймят ще кажа, че имам съвсем обикновен лосион за след слънце с мента, който струва 4 лв. и върши много добра работа, дори и приятеля ми го харесва. Лосиона на Биодерма малко трудно ми попива, което е втори голям минус за мен. 
4. Avon Luck for her - комплекта от парфюм, спрей и и лосион за тяло ми беше подарък към поръчка и смятам аз да го подаря на моя приятелка. Знам, че тя го харесва много като аромат, а на мен изобщо не ми допада и за това предпочитам да я зарадвам с комплекта. 
5. Oriflame Discover Cuban Rhythms - душ-гел за тяло с аромат на кафе. Към него имаше на промоция и сапунче, което купих за майка ми.
6. Avon Senses Mood Therapy - душ-гел с анти-стрес ефект и успокояващ аромат на иланг-иланг и пачули. Нямам търпение да свърша сегашния си душ-гел за да сложа този в банята.
7. Oriflame Lucia - една от любимите ми тоалетни води. Много свеж и приятен аромат, без да е натрапчив. Това е поредната ми опаковка от него.
8. Bioderma Phototderm bronz 30 spf - сухо олио за слънцезащита и тен. Хубавото на олиото е, че може да се използва освен за тяло и за лице и коса, което спестява място в плажната ни чанта. За съжаление мнението ми за него (както и за лосиона за след слънце) не е никак добро. Може и да ускорява придобиването на тен, но със сигурност не спомага за задържането му. И за съжаление мен поне не можа да ме предпази и пак изгорях. Лятото смятам отново да заложа на слънцезащитата на Бочко, т.к. тя успява да ме предпази много добре. 
9. Червило Avon в цвят Tangerine Gleam и Avon true colour в цвят Red Supreme - все още не съм се накиприла с нито едното, но се опитвам да се науча да нося по-често червило и в по-смели цветове. За момента неуспешно, но все пак се опитвам.
10. Балсам за устни Lavena Зима - беше ми препоръчан от Вики от aoi-box.com. Случайно го видях в местната аптека и си го купих да тествам. Наистина с оказа страхотен. Не ми лепне и предпазва добре устните ми. Много ми хареса и се радвам, че го купих.
11. Oriflame Love nature - околоочен крем, който купих от глупост. В момента нямам нужда, защото съм събрала няколко и този ми беше излишен, но е факт, че все пак го купих. Надявам се все някой ден да стигна да го тествам поне, преди да му е изтекъл срока на годност.
12. Avon Big&Multiplied - спирала за обем, която ми беше подарък към поръчка и вероятно ще я подаря на някоя от приятелките ми, защото имам няколко други спирали да изразходя, а и тази е черна. Аз предпочитам кафяви спирали за мигли, т.к. съм със светла коса и кожа и съм решила, че кафявите ми стоят по-естествено. 
13. Avon Color trend - молив за очи, който също купих от глупост. Цветът му е Dark Brown.
14. Лакове за нокти - като бройка са 12 и не смятам да обръщам внимание на никой отделно, защото ....... просто са много. Част от тях вече ги пробвах, други още не съм ги отваряла, но си чакат подходящото време. Единственият лак, който е по-интерес е оранжевият. Китайски термо-лак е, но смятам, че цвета е подходящ за лятото и за сега си чака реда. 


За момента стига толкова писане. Вече подготвям следващ пост с 
нови покупки, за това stay tuned. 
А вие какво нови си купихте последно? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар