неделя, 30 октомври 2016 г.

GoodBox: Октомври 2016

Получих кутията преди седмица, но такъв мързел ме беше хванал, че просто не ми се занимаваше с нищо и се забавих с пускането на публикацията. Поради тази причина просто ще опиша съвсем кратко какво имаше вътре, а ако някой от продуктите ви е по-интерес ми пише в коментар. 


1. Сладкиш от твърда пшеница с киноа, кокос и чиа - досега не е имало сладкишче от кутията което да не ми е харесало, но това го ядох два дни и то насила. Съжалявам, че не се изказвам ласкаво, но просто не беше моят сладкиш това. Цената на сладкишчето е 1.40лв.
2. Почистващ гел за лице Day by day от Bioearth - все още не съм го пробвала, но в описанието се казва, че може да се нанася сутрин и вечер, след почистване на лицето. В кутията ни е предоставена мостричка, а гелчето може да си закупите в оригинален размер от 50 ml. за 29.99лв.
3. Ябълков пектин от VitaPectin - в описанието му се казва, че сашето се разтваря във вода, разбърква се и е готово за консумация. Никога не съм пробвала нещо подобно и ще ми е интересно да го опитам. В кутията ни предоставят едно саше на цена от 2.20лв. 
4. Мек дълбокопочистващ ексфолиант за лице и тяло от Сапунена работилница - изглежда изключително сладко. Състава му е впечатляващ: бяла и кафява захар, кокосово масло, бадемово масло, зехтин, черен пипер, лимонова трева и витамин Е. В момента имам отворен друг ексфолиант, но във момента в който го изразходя ще отворя този, защото нямам търпение да пробвам нещо което съдържа само натурални съставки. Предлага се в бурканче от 150 ml. за 6.50лв. 
5. Масло от какао, карите и кокос от Zoya goes pretty - Маслото е подходящо за всеки тип кожа. Може да се използва и като масло за коса. Изглежда супер сладко и нямам търпение да дойде и неговия ред да го използвам. В кутията откриваме бурканче от 60гр. на цена 10.75лв.
6. Ябълков чипс от Fitto - много интересен продукт. Веднага го отворих и пробвах - невероятно е. Запазих си малко от него, за да го пробвам и с кисело мляко и ядки. Цената му е 1.55лв.
7. Подмладява серум Rosa Pretiosa от Natural Cosmetics - моментално възстановява кожата, като възвръща естествения й сияен вид. В кутията откриваме две ампули (които смятам, че ще ми стигнат за доста време) на цена от 6.40лв. 
8. Бял чай с жасмин на Oshee - ОБОЖАВАМ! жасминов чай! Подпомага имунната и нервната система и има антиоксидантни свойства. Цената за 330 ml. е 1.30лв.


Това беше всичко от кутията. Ако искате да научите повече за някой от продуктите ще очаквам коментарите ви. А вие харесахте ли GoodBox за м. Октомври?

Няма коментари:

Публикуване на коментар