четвъртък, 20 октомври 2016 г.

BOPS: Принцеси под прикритие

Престраших се най-после и аз и си поръчах усмихнатата кутия с книжки и изненади - Box of paper smiles. Ако все още има някой, който не знае какво е BOPS може да разгледа страничката във Facebook (тук). Да си призная честно, бях забравила, че искам кутията и когато проверих в страничката във Facebook как да поръчам се оказа, че съм изпуснала с два дни срока за поръчка. Все пак реших да попитам в лично съобщение има ли останала аварийна бройка. За мой късмет любезните Алекс и Райс ми отговориха, че някой тъкмо се е отказал от поръчката си и ако искам аз мога да я взема. Естествено веднага я поръчах и след по-малко от седмица вече беше при мен. Признавам си, че като я получих останах малко разочарована. В моят град няма офис на Спиди, за това се наложи да я поръчам до адрес и така кутията с доставката ми излезе общо почти 29лв. Сега вече с риск да ме линчувате за тези думи, но съдържанието на кутията не ме впечатли никак. Все пак нещо ми хареса - идеята! Идеята аксесоарите и книгата да са в тон с предстоящия Хелоуин, който аз не празнувам и не разбирам, но самия замисъл е хубав и оценявам подбора. За момента не мога да коментирам книгата, но вече съм решила да я включа към моето "четящо предизвикателство" за тази година. След цялото това леко разочарование реших, че няма да поръчвам следващи кутии. Но.......предателското женско любопитство ме накара да проверя в страничката на Алекс и Райс каква ще е темата за м. Ноември. Както вече знаете аз и моите слаби ангели, лесно се поддаваме на красиви описания и сърчицето ми веднага се разтупка като видях темата, която е обединена за м. Ноември и м. Декември - "На лов за Коледа". Оказа се също, че и проблема ми с куриерската фирма е решен вече - имаме възможност да избираме с коя куриерска фирма да ни изпратят кутията. Само толкова ми трябваше и разочарованието от първата BOPS остана на заден план и реших да дам още един шанс и да поръчам кутията със зарибяващата тема "На лов за Коледа". Доста се отклоних вече в приказките и е редно да ви покажа какво имаше все пак в "Принцеси под прикритие":


Книгата която откриваме в кутията е "Бляскавият двор" на Ришел Мийд, която е съвсем ново заглавие и доколкото разбрах доста чакано. "Бляскавият двор" е първият роман от трилогията в която ще се разказва за три различни героини. Книгата е в така известния напоследък YA (young adult) стил. Цената според корицата е 14.90лв, но доколкото виждам ТУК вече може да се намери и намалена на 11.82лв. 


Тази тематична висулка-тиква е ръчна изработка и може да се открие и поръча на страничката на Валея (Valeia Fine Art) във Facebook.


Актуалното choker-колие също е ръчна изработка и може да го откриете в on-line магазина на блогърката/влогърката Ивана - http://stylebyjoe.com/


Красивият разделител за книга също е дело на Валея и темата му отново е съобразена с наближаващия празник.


Ами това беше BOPS BOX за м. Октомври. За съжаление аз се разочаровах, но ще дам втори шанс, защото имам желанието да харесам кутията въпреки всичко. А Вие какво мислите за кутията този месец? Харесва ли ви? Ще ми е интересно да споделите в коментар. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар