вторник, 13 септември 2016 г.

5 любими продукта под 5 лв.

Един ден ме осени идеята да напиша пост за 5 продукта които използвам, с цена под 5 лв. Така като идея само ми се видя лесно и щом ми остана малко време да я осъществя веднага запретнах ръкави. Оказа се обаче, че не е толкова лесно реших в началото. Започнах да подбирам продуктите и ето ти изненада - не успявам да събера пет неща, които да харесвам и да са под 5 лв. И като се започна едно ровене из шкафчета, несесерчета и рафтчета........ голямо търсене падна, но все пак открих фаворити. А кои са те ще разберете ако продължите да четете.


1. Бочко олио за тяло с лавандула - цената на олиото е 4.60лв. Аз го използвам след като съм си направила кола-маска, за да успокои кожата ми малко и да не лепна докато вляза под душа. За сега ми харесва и ще продължа да си го използвам. За тази цена получаваме шишенце от 150мл., прозрачно е, което на мен ми харесва, защото така мога да видя колко съм успяла да изразходя. Аз лично не усещам аромат на лавандула, но това за мен не е проблем. Без парабени е и е много икономично.

2. Лавандулов спирт - цената му е 1.45лв. Шишенцето е пластмасово, 150мл. Използвам го за да се предпазя от комари, като напоявам тампонче за грим с малко от спирта и намазвам тялото си. При мен върши идеална работа. Ако съм забравила да се намажа и ме ухапе все пак някой кръвопиец, отново се намазвам с тампонче със спирт и успокоява кожата ми, там където е нахапана. За мен това е must have продукт.

3. Топ лак Golden Rose quick dry - цената е 2.89лв. Използвам го върху всякакъв лак и винаги дава добър резултат. Лака ми изсъхва доста по-бързо и се задържа поне 4 дни на ноктите ми (което за мен си е постижение).

4. Балсам за устни Baby Lips Dr. Rescue на Maybelline - цената му е около 4лв. Моят е закупен от Черна гора и там беше малко по-евтин от бг варианта. За момента това е любимият ми балсам за устни и най-вероятно ще си го закупя отново след като свърши. Не ми е прекалено мазен, не ми изсушава устните като съм с него и не лепне (за разлика от много други балсами).

5. Дълготрайно червило Essence - цената е 4.99лв. Цвета е Natural Beauty 07. Много го харесвам, защото на моите устни стои естествено, не ги изсушава, единствения му минус е, че изобщо не е дълготрайно. Много бързо попива в устните и цвета изчезва. За мен това не е проблем, така че продължавам да си използвам червилото с удоволствие.



Това бяха моите Топ 5 под 5 лв. А кои са Вашите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар