понеделник, 1 август 2016 г.

Hello August!

Здравейтееее,
и здравей Август!



Слънчевото време тези дни ме стимулира да съм слънчева и аз. Колкото по-хубаво е времето, толкова по-активна ставам и само си измислям причини да ходя къде ли не. Хубавото време ме стимулира да живея и да искам да бъда по-добра. Ето защо съм решила Август да бъде най-страхотния месец от годината ever. Това съвсем не означава, че на всяка цена ще бъде. Просто аз ще се постарая да си го направя такъв. За целта смятам да:
- изляза в отпуск за едно дъъъълго море
- да придобия хубав загар, който дори и през септември да ми напомня за лятото
- да бъда по-добра с хората около мен (понякога съм гаднярка и изискваща, а не искам да бъда)
- да спра да пия Nescafe 3 in 1
- да започна да се събуждам с поне 15 минути по-рано сутрин
- да започвам сутрините си със чаша хладка вода с лимон (много хора твърдят, че е полезно и трябва да проверя истина ли е)
- да започна да използвам една идея повече декоративна козметика (имам две леви ръце и не мога да се гримирам)
- да започна повече да спортувам (и не, лежането ту на лява, ту на дясна кълка пред телевизора не е спорт)
- да си водя по-често колелото на разходка 
- да прочета няколко книги (все пак през отпуската е хубаво и полезно да извършвам и нещо друго освен лентяйство)

До тук смятам, че си поставих достатъчно неизпълними задачи и то само за месец. Вероятно се попресилих малко, но дори и 3 от тези неща да направя ще съм много щастлива. Ще ми бъде стимул да продължавам да бъда все по-добра, по-дейна, по-взискателна към себе си и още няколко по-.... . Това стана много по-лирично отколкото го бях замислила, за това спирам до тук и отивам да си изпълнявам набелязаните цели. 
А за да създам настроение и на Вас съм подбрала няколко надъхващи снимки. 















Няма коментари:

Публикуване на коментар