четвъртък, 4 август 2016 г.

Празни опаковки #2

Краят на месеца вече мина и е време да покажа какво съм успяла да изразходя за този кратък период от само 31 дни. Всъщност съм учудена на колко много неща успях да видя дъното. Тъй като публикацията явно ще е дълга не смятам повече да бръщолевя, а да пристъпя към същинската част. Ето какво изразходих:

Започвам с продуктите за ръце:
1. Крем за ръце Oriflame Christmas Wish - започнах да го използвам малко преди Коледа и едва сега успях да го довърша. Използвах си го само в офиса и то доста, но се оказа много икономичен, а ми се искаше да свърши просто защото ми омръзна. За зимата иначе е идеалния крем - малко по-тежък е и по-бавно попива, но предпазва кожата много добре в студеното време. Ароматът на мен ми напомняше на борова гора и канелени сладки + опаковката му създава истинско празнично настроение. Харесах го, но ми омръзна. 

2. Крем за ръце Avon Naturals with Vanilla - този крем си признавам, че никак не ми хареса. За да ми подхрани малко ръцете трябваше да нанасям по няколко пъти и пак ги чувствах сухи. Радвам се, че най-после го пращам в кошчето. 
3. Крем за ръце Oriflame Dream cream - това кремче си го купих заради миниатюрната опаковка(30ml.). Беше ми много удобно за дамската чанта и имаше много сладък аромат, който така и не можах да се сетя на какво ми напомпя. 
4. Лакочистител Ultra compact Japanese cherry blossom - купих си го когато бях на екскурзия в черна гора. Оказа се, че единствените му положителни черти са красивата опаковка и приятния незадушаващ аромат. С премахването на лака обаче не се справяше изобщо. С удоволствие изхвърлям вече празното шишенце.
5. Лак Gabrini №341 - много харесвам цвета му, но мирише ужасно и много малко се задържа на ноктите ми. Съжалявам, че трябва да се разделим вече, но да продължаваме да се мъчим заедно е безсмислено. Има много по-качествени негови заместители.
6. Лак Selene №224 - изобщо не ми харесва как ми стои този цвят и години наред подмятам шишенцето и го използвам само за педикюра ми през зимата. Прецених, че ако сега не се разделим просто няма кога вече. С удоволствие го пращам в кошчето. 
7. Лепило за нокти - това нещо го купих от недоглеждане. Ноктите и много се чупят до месо и исках нещо с което да ги запазя поне докато израстат до здравословна дължина. Питах на едно-две места и най-после една продавачка каза, че имат лепило и аз веднага го купих без да гледам. Едва след като се прибрах вкъщи видях, че е предназначено за изкуствени нокти. Безполезно ми е и го хвърлям.

Продължавам с продукти за тяло:
1. Душ-гел Avon Senses Joyful Tropics - много изкушаващ цвят имаше. Само като го погледна и ми се искаше да го изям. За съжаление не беше нищо особено като действие и аромат. АЗ обичам да има много пяна и банята да ухае поне 30 минути след като си взема душ. Този не усетих да има много силен аромат, дори като се къпех едва го долавях. Радвам се, че опаковката беше само 250 мл. и свърши бързо. 
2. Лосион за тяло Avon Incandessence - аромата на парфюма ми е доста приятен и реших, че и лосиона ще бъде така. Сега (може би заради лосиона) вече и парфюма не харесвам, но ми е останало малко и ще го видите вероятно в следващите празни опаковки. Но да се върна на лосиона - удобна опаковка, но продукта на мен лично не ми хареса, защото след нанасянето му се налага да изчакам поне 10 мин. преди да се облека иначе много лепне. Просто му трябва време да попие в кожата. За мен лично това е минус, но на някой друг може и да му харесва. 
3. Лавандулов спирт - уникално средство за прогонване на комари! С тампонче за грим напоено с малко лавандулов спирт се намазвам по кожата  преди да изляза навън и комарите стоят далече от мен. А пък ако вече са ме нахапали, отново същата процедура с тампончето и ми облекчава сърбежа и подуването. Много ефикасен и лесно достъпен продукт. Може да се открие във всяка аптека за около 1.50-2лв. Винаги си имам по едно шишенце от него. За мен той е must have продукт. Препоръчвам!

За последно съм събрала малко общи: 
1. Дезодорант Dove Go Fresh - със краставица и зелен чай. На първо четене много го харесах. Дори купих и за една приятелка, която се оказа, че само него използвала и го харесва много. Ние обаче не успяхме да си допаднем. Много харесвах аромата му, но само толкова. Оставяше ми ужасни бели следи и малко ми дразнеше кожата. Успях да го изразходя някак и сега пак съм си с моя любимец Nivea Invisible for black&white.
2. Течни кристали за коса Seri на Farcom - харесваше ми как ми действат. Правеха косата ми мекичка и лъскава, обаче ми омръзнаха. Освен това имам още много други масла и кристали да изразходвам и за това няма да си ги закупя отново. Но все пак е факт, че колежките ми са ме питали с какво си мажа косата, за да е толкова жива и лъскава. 
3. Антицелулитен гел Avon Solutions Thermal-active with L-Carnitine - това беше антицелулитен гел със загряващ ефект, който аз започнах да усещам едва на последните няколко масажирания. При мен нямаше особен ефект, но пък имаше фактора мързел. Просто не се мажех два пъти на ден, а доста често пропусках и едното мазане. Освен това не спортувам нищо друго освен лежане на дивана пред телевизора. За това остава с уговорката, че при активни личности, които го използват и колкото е указано в описанието може и да действа. 
4. Нощен гел-крем за лице Avon Anew Vitale - аромата му ме опияняваше, много го харесвах. Самият крем, обаче не можа да ме накара да го харесам. Беше ми доста тежък, имаше кир ефект при минимално прекаляване с него и малко трудно го отмивах сутрин. Успях да го изразходя за около 7 месеца нередовна употреба. 
5. Тампони за грим Cien от LIDL - много голяма опаковка, не са скъпи и лесно боравя с тях. Вече си имам нова опаковка, но може би следващия път ще опитам различни. В коментарите може да ми препоръчате някои нови.


Това беше всичко което успях да изразхода за месец.А Вие използвали ли сте 
някой от тези продукти? Какво ви е мнението за него/тях? 
Ще се радвам да споделите в коментар. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар