сряда, 27 юли 2016 г.

Pinks Beauty Box юли-август 2016

Здравейтееее,
днес бях решила да пиша за нещо лятно и полезно. Във последният момент обаче ми се промениха плановете, защото се сетих, че вчера получих двойната (силно казано) кутия Pinks Beauty Box. 


Не ме разбирайте погрешно - кутията ми хареса като съдържание, но след като ще е двойна очаквах да има и нещо повече. Въпреки това не може да не се признае, че в кутията има цели три пълноразмерни продукта. 

1. Wet`n`wild Coloricon бронзираща пудра в цвят Bikini Contest - оригинален размер 13g - 8.90лв. - до сега не съм ползвала бронзираща пудра, защото смятам, че не ми е необходима (залагам основно на по-естествен вид и грим, защото съм с много бяла кожа)и за това ще ми бъде интересно да пробвам тази - може да се окаже, че сме създадени една за друга. Освен това има и слънцезащитен фактор SPF15.
2. Wet`n`wild Mega Last червило в цвят Don`t blink pink - оригинален размер 3,3g - 7.90лв. - цвета е доста ярък за мен (използвам основно нюд), но отдавна  ми се искаше да се видя с нещо малко по-свежо и за сега мисля, че ще си допаднем. Не ми хареса само това, че е матово червилото, но с един безцветен гланц отгоре нещата ще бъдат ок. 
3. IsaDora Wondernail лак за нокти в цвят Marzipan №729 - оригинален размер 6ml - 19лв. - цвета на лака е много свежо ментово зелено и ми изглежда доста плътен на пръв поглед, а пък и точно този цвят го нямам. Очаквайте скоро NOTD със него и тогава ще ви кажа и за впечатленията ми от лака.
4. John Frieda Frizz Ease Dream Curls шампоан и балсам за къдрава коса - тестери от 50 ml (оригинален размер 250 ml - 17лв.) - и тук отново останах доволна. Аз съм със ужасна коса - хем е чуплива, хем е права. Тъпо. Наскоро четох някъде, че за такъв тип коса е подходящо да се използват шампоани за къдрави коси и бях решила да си купя един и да видя ще има ли добър ефект. Е, за щастие в кутията открих точно това, че и повече - и шампоан и балсам (никога не пропускам да си сложа балсам на косата). 


Аз съм доволна от кутията си този месец. А Вие?

Няма коментари:

Публикуване на коментар