неделя, 10 юли 2016 г.

Любимци Юни

Здравейтеее,
знам, че малко (много) се забавих с пускането на любимците ми за юни, но беше по независещи от мен причини. Просто нямах интернет брутално много време. Но вече имам и съм подготвила няколко публикации. Първо, обаче, ще ви покажа любимците ми за месец юни. 
Започвам с козметичната част. Не са много, но си заслужават титлата "Любимец".


Най-много ми хареса кремчето за лице на La Roche-Posay-Hydreane Legere (писала съм как се сдобих с него тук). Взех си го след като пробвах кутиите с мостри на марката. Хареса ми колко приятно стои на кожата. Попива адски бързо, не е мазен и след това усещам кожата си много свежа. Страхотен летен крем! Следващото нещо което ме впечатли много този месец и не спирам да използвам е топ лака на Golden Rose-Quick Dry. Много хубав блясък придава на лака ми, изсъхва бързо и го използвам малко преди да си легна без да се притеснявам от "чаршаф-ефекта" по маникюра си на сутринта и най-любимото ми е, че задържа лака невредим върху ноктите ми между 4 и 5 дни. За мен си е УАУ-ефект. Този месец Golden Rose ме впечатлиха и със още нещо - лакче от серията Ice Chic №85. Страшно приятен жълт цвят, леко пастелен, задържа се доста време на ноктите и успявам да го съчетавам с доста други цветове. Последното козметично нещо е спиралата Super Extend Widged out на Avon. Бях си я поръчала преди време от каталога, като си избрах кафяв цвят, а не черна. По принцип съм доста светла - и коса, и очи, за това прецених, че кафяво ще е по-добре. Така е! Спиралата стои много естествено, не сплъстява миглите и не се рони. Да не забравя и че се отстранява доста лесно - достатъчен е един тампон напоен с мицеларна вода. 

Следващия ми любимец е една свещ

Купих си я от Хенд-мейд фест, от щанда на Gancini candles (тук). Ухае страхотно на шоколад и ванилия, но сърце не ми дава да ползвам по предназначение тази красота. 

Следващия ми люмец е един уред. Даааа, правилно разбрахте - УРЕД!

Машинката ми за фрапе. Най-уникалната машинка! Много обичам фрапе и подозирам, че е не само заради вкуса, а и заради пяната. Винаги съм искала да мога да си го приготвя вкъщи и една колежка ми каза, че е видяла такава машинка в ИКЕА. Два дни след разговора ни, тя вече ми беше купила машинката и аз буквално подскачах до небето от кеф. Дори и баща ми хареса фрапето което му приготвих. Е, как да не я обожавам тази машинка. Направи лятото ми много фрапирано. 
Любимата ми песен за месеца е:

Книгата която ме впечатли този месец е "Среднощен експрес" на Били Хейс/Уилям Хофър. Написана е по действителен случай и се разказва за американски студент попаднал в турски затвор. Наистина си заслужава да я прочетете.

Любимият ми филм за юли е Warcraft. 

Отидохме да го гледаме с приятеля ми и компания от още 20 човека. Беше доста забавно и въпреки, че аз бях единствената от компанията, която не играе играта, филма ми хареса. Направен е като приказка, с хубави ефекти.....заслужава си да го изгледате, ако обичате такъв тип филми. 
Последното ми любимо нещо за месеца е шоколад. Едва ли съм шокирала някой. Шоколада е Pergale Choc In Crispy Flakes. Мисля, че изядох тонове от него, но просто не мога да се спра. Напомня ми вкус на нещо от детството ми. 

Това бяха моите любимци. А кои са вашите? 
Ще се радвам да споделите. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар