събота, 30 юли 2016 г.

Нови придобивки #5

Здравейте,
колкото и да ми се иска да пиша повече постове за празни опаковки, все се оказва, че тези за новите придобивки надделяват. Изведнъж пак се оказах с камара непотребни неща. Започвам да се замислям да си направя една инвентаризация на шкафа с козметика и да си наложа някакви много строги забрани. Това моето вече клони към глупост. Но така или иначе нещата вече са закупени, поне да ви какво ново приютих в тоалетката си. 


1. Avon Senses - два нови лимитирани душ-гела със свежите имена Rio Cocktail и Calming Tuscany. Rio Cocktail е 250 ml. опаковка, с аромат на лайм, ром и мента. Представен е дръзко като охлаждащ, но все още не съм го пробвала, за да проверя така ли е. В момента в брошурата може да се намери на намаление за 2.99лв. Нямам търпение вече да изразходя душ-гела който използвам, за да опитам този. Calming Tuscany е в стандартната опаковка, 500 ml. Хидратиращ душ-гел с аромат на нероли и маслина. 
2. Avon Planet Spa енергизираща маска за лице с екстракт от бял чай Oriental Radiance - маската се крие в опаковка от 75 ml. Много хвалена маска за лице в блог пространството. В момента използвам друга маска от същата серия (тази с минерали от Мъртво море), но тя е вече на привършване и реших сега да изпробвам тази с бял чай. 
3. Avon Advance Techniques Sun-Light Spray - за него вече писах малко тук и не смятам да се повтарям повече. Ще изкажа конкретно мнение след като го използвам още известно време.
4. Лавандулов спирт - това е must have за мен. Задължителен продукт за топлите летни нощи пълни с кръвожадни комари. Използвам го с тампонче за грим, което напоявам и се мажа цялата преди да изляза вечер. По този начин нито един комар не се опитва да ме доближи и аз си оставам цяла и непокътната. Вярно, че съвсем леко ми изсушава кожата, но предпочитам това отколкото да се подуя от ухапвания. Лесно откриваем е, във всяка аптека има. Цената му е около 1.50лв. за 100 ml. продукт. Едно такова шишенце ми стига за цялото лято. Препоръчвам горещо.
5. Естествено аз не мога да не мина и без един крем за ръце. Този е от серията AVON Care, с какаово масло и витамин Е. Не е мазен и не оставя лепкав филм по ръцете, попива доста бързо и хидратира доволно. Най-хубавото нещо в него обаче си остава аромата - просто ми идва да го изям. Мирише адски вкусно. Опаковката му е 100 ml. и в момента може да се открие в каталога на цена 2.50лв. За сега имам страшно много други кремчета и този ще си го оставя за зимата заради вкусния аромат на какао и ванилия.
6. AVON Foot Works охлаждащ мус за стъпала - с алое вера е, но аз усещам и един супер свеж ментов аромат. Пробвах го колкото да видя какво е, но след повече проби ще мога да кажа и мнение. На първо четене ми хареса, лесно се нанася, т.к. е тип спрейче, за 1-2 минути попива по стъпалата и ги оставя съвсем сухи след това. Продукта е във флаконче от 150 ml. и в настоящия каталог е на цена от 6.90лв.
7. Лак AVON Magic Effects - цвета Striking Pink е много свеж и летен, със много деликатни шимър частици. Като трайност ще споделя след като го пробвам. Цената му в настоящия каталог е 4.90лв. и за това смятам да си взема и други цветове.
8. Гланц за устни AVON Ultra Glazewear - една колежка си беше поръчала гланца, но цвета не и хареса като го получи и за това аз реших, че го искам вместо нея. Сега не съжалявам за "жертвата" от моя страна. Наистина като се напласти е много плътен, но ако се поставя съвсем малко е почти прозрачен и придава хубав блясък на матовите червила. В каталога може да се открие на цена от 6.90лв.

Това бяха моите последни (не)желани покупки. А Вие какво си купихте последно? 
Използвали ли сте някои от продуктите? 
Очаквам коментарите ви! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар