четвъртък, 30 юни 2016 г.

Pinks Beauty Box юни 2016

Здравейтееее, 
преди няколко дни реших да се престраша и аз и да си поръчам така известната Pinks Beauty Box. Отварям сайта (тук) и виждам, че кутията е вече обновена за третия си рожден ден, цената й също е нова - 22.90. Въпреки това вече бях решила, че я искам заради стейновете на Wet`n`wild. И така.....поръчах я в петък и във вторник вече беше в ръцете ми. Много съм доволна! Честит рожден ден Pinks Beauty Box! и продължавайте да ни радвате със такива хубави кутии. 


Едва ли вече е останал някой, който да не знае в подробности всичко за кутията, за това просто ще покажа какво имаше в моята. И все пак ако чувате за пръв път за тази кутия ще се радвам да отговоря на всички ваши въпроси (стига да мога, разбира се). 


В кутията имаше четири пълноразмерни продукта и едно комплектче с мостри. Разкритият продукт от тази кутия беше стейнът на Wet`n`wild и за това започвам първо с него
Wet`n`wild Mega Slicks оригинален размер 3g. - 8.90лв. 
Wet`n`wild палитра с коректор Cover All -  оригинален размер 6,5g. - 7.90лв.
Farmona душ пилинг за тяло - оригинален размер 100ml. - 5.20лв.
Body Beauty Биле-РН балсам за устни SPF 30 - оригинален размер 4g. - 6.13 лв.
Bioderma мостри на ежедневен хидратиращ крем, хидратираща мицеларна вода и слънцезащитен крем.


Аз останах много доволна от кутията, защото ще мога да изпробвам неща до които никога не съм се докосвала (като стейн и коректор), колкото и странно да ви звучи.
А вие харесахте ли новия вариант?
Бихте ли я поръчали отново?

Няма коментари:

Публикуване на коментар