неделя, 5 юни 2016 г.

Литературно предизвикателство 2016

Здравейтееее,
това ще бъде един малко по-различен пост, но много се вдъхнових като го видях в блога на Мария (тук). Става въпрос за предизвикателство за четене на книги. Идеята е не да прочетеш много книги като обем, а да бъдат различни като съдържание и формат - документални, автобиографии, детски, сериозни, несериозни и т.н. С една дума да предизвикаш себе си да прочетеш нещо нетипично и да откриеш книги, които по-принцип не смяташ, че ще ти бъдат интересни. За съжаление малко късно видях reading challenge-a , но въпреки това реших и аз да предизвикам себе си и да навляза в непознати води. За част от книгите вече имам идея какво искам да прочета, а за останалите ще атакувам книжарниците. Мария беше публикувала своя reading challenge, но аз реших да не е точно същият и си потърсих такъв български вариант. А именно:

Вчера "без да искам" попаднах в една книжарница и докато чаках на касата да си платя покупките, една книга ми привлече вниманието. "Малкият принц"! При това с много красива дебела корица и илюстрации. Чела съм я като дете от училищната библиотека и за това ми се прииска да я притежавам и аз. А най-хубавото от всичко е, че точно това издание е с кауза - в партньорство между книжарница Orange center и Unicef Bulgaria, е издадена книгата и всички приходи от продажбата й ще бъдат дарени в подкрепа на програмите за образование на Unicef Bulgaria. Ако и на вас ви се е приискало да я имате, може да я поръчате и online (тук). 

Аз ви оставям, защото ме чакат книги за четене, а днес все пак е неделя 
и е идеалният ден за това занимание. А вие бихте ли се включили 
в това предизвикателство?Очаквам
коментарите ви. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар