понеделник, 2 май 2016 г.

New goodies from Croatia and Montenegro

Здравейте, здравейте!
След като в един прекалено дълъг пост ви разказах за малката ми екскурзия до Хърватска и Черна гора (тук), в този смятам да ви покажа и какво си донесох от там. Естествено, че си купих някое и друго магнитче, пробвах местната бира и се разочаровах от местната храна. Но и се върнах с препълнен куфар с разни глупости, които на място ми се струваше, че е задължително да си ги купя. И така, ето с какво се върнах. Започвам с некозметичната част първо.
Донесох си три чайчета, които ми се видяха доста интересни. Дааа..... знам, че идва лято и е хубаво да наблягам на лимонадата, но и студен чай също не звучи лошо. Първият чай е на македонската марка KORO Organic Teas. Твърдят, че е 100% натурален чай от бял равнец и в състава му също има само това. Най-готиното е, че на опаковката са дали две рецепти за топъл и за студен чай. Второто чайче е на сръбската марка PREMIA. В състава си има: 100% изсушен цвят от хибискус. Също като първият чай и на тази опаковка има рецепти за топъ и студен чай. Третият чай също е сръбско производство - ALEVA, смес от билков чай с вкус на диви череши. Съдържа: 33% цвят от хибискус, 32% плод нар, 30% плод ябълка и аробат от диви череши само 5%.
Обичам свещи. Създават ми аромат и настроение и като видях кокетното магазинче за карвинг свещи в Дубровник(сайт на магазинчето тук) едва не изтичах вътре. Или поне се опитах да вляза спокойно и културно. Веднага видях коя точно е моята свещ. Тъй като стаята ми е в оранжево и жълто, естествено се залепих за тази свещ и колкото и да ме убеждаваха моите хора, че е глупаво да я нося чак от Хърватска (при положение, че и в БГ си ги имаме) аз си я купих-за скромната сума от 75 куни. Имаше и още много други красоти, но аз се спрях само на тази. Другата свещ която си донесох от там е на AirWick. Аромата й би трябвало да е на ванилия и кафява захар, но на мен лично ми мирише на едни готини дъвки от детството ми. Във момента в който я помирисах, вече нямаше кой да ме спре да си я купя.  
Последното с което си напълних куфара бяха ето тези красоти:
1. Лакочистител Ultra Compact с аромат на японска череша. Пробвах да сваля един глитър с него, но не беше много успешно. Дано с обикновен лак се справя по-добре.
2. Шампоан за обем на KEUNE. Честно да си кажа, хареса ми опаковката и за това го купих, но още не съм го пробвала.
3. Душ-гел SUBRINA с аромат на пина колада. Помирисах, опияних се и го купих. Лек момент на лудост си беше това.
4. Още един душ-гел, този път на DOVE. Подхранващ, с аромат на мандарина и Тиара цветчета.
5. Балсам за устни Baby Lips Dr. Rescue на Maybelline. Балсамчето е с ментол и леко гъделичка на устните, но ги омекотява страхотно. 
6. Мокри кърпички - просто свърших моите и исках да си имам едни, за всеки случай, в чантата.
7. Последното е един страхотен лак на China Glaze. Цветът е №869 High Hopes. До някъде съжалявам, че не си купих поне още един.

Малко прекалих, но пък си обещавам да си намаля за известно време покупките (не си вярвам, но имам желанието). Ако искате да видите индивидуално ревю за някой от 
продуктите, може да ми го напишете в коментар. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар