петък, 27 май 2016 г.

Ревю: Грижа за косата с AVON

Здравейте,
днешният ми пост е посветен на два продукта за коса от серията на AVON Naturals hair care - Шампоан и маска с грейпфрут и маракуя. 

Поръчах си ги преди време и вече мога да изкажа някакво мнение за тях. Изразходила съм ги почти докрай за може би около 2-3 месеца. 
Какво казват от AVON:
Шампоанът е 2 в 1 с балсам + комплекс от витамини B3, B5 и Е. Възстановява блясъка и прави косата копринена. 
Употреба: Нанесете върху влажна коса. Изплакнете и повторете при необходимост. Състав: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Sodium Chloride, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Parfum, Guar HydroxypropyltrimoniumChloride, Glycol Distearate, Disodium EDTA, Niacinamide, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Alcohol Denat., Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 15510. 
Може да се намери в каталозите на цена около 5 лв. 

Маската също е с комплекс от витамини B3, B5 и Е. Оставя косата интензивно хидратирана със здравословен блясък. 
Употреба: След употребата на шампоан масажирайте малко количество върху влажна коса. Оставете за 1 до 3 минути, след което изплакнете обилно. 
Състав: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Butylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ceteareth-20, Citric Acid, Niacinamide, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat., Cl 15985, Cl 15510, Limonene. 
Цената на маската в каталозите е около 6 лв. 

Моето мнение: Очаквах много силен аромат на грейпфрут, но останах изненадана - аромата  и на двата продукта не е особено силен и не дразни, но на маската е може би малко по-осезаем. Моята коса е нормална и за това я мия на три дни. Откакто използвам шампоана и маската имам чувството, че косата ми е станала доста по-суха. Нанасям на мокра коса от шампоана и изплаквам, след това нанасям от маската по цялата коса и докато се "плацикам" с душ-гела я оставям да постои така около минута и изплаквам и нея. За съжаление обаче не ми действат добре тези продукти. Първите 2-3 пъти нямаше проблем и дори реших, че това е новото ми откритие. Обаче след това започна да ми се появява пърхут и то доста. Косата ми се изсуши до толкова, че дори и 4 дни да не я измия не е проблем. Краищата ми станаха много сухи и започнаха да цъфтят и да се късат още повече. Явно серията с грейпфрут не е подходяща за мен, колкото и да имах желанието да се харесаме. Вероятно на момичета с по-мазна коса ще се отрази по-добре, но това са само мои догадки. 



Ако ви интересува още нещо за тази серия, а съм пропуснала да го напиша ми оставете коментар - ще отговоря с удоволствие. А вие коя серия за коса на AVON сте 
използвали? Какво е мнението ви за тези продукти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар