петък, 29 април 2016 г.

Какво взех с мен за пътуването ми

Здравейтееее,
завърнах се от моята дълго чакана екскурзия до Хърватска и Монтенегро, в празнично настроение съм, защото вече тече и великденската ми почивка и ще имам време да ви разкажа къде бях, какво видях, но това ще е в друг пост. Днес, смятам набързо да ви покажа какво реших да взема с мен за пътуването.















                                Започвам с несесерчето. Не си спомням от къде ми е, но е доста удобно, защото е с широко дъно и вътре също има и прикрепено огледалце. Реших, че за кратка почивка от 5 дни не е необходимо да вземам прекалено много неща, а само най-необходимото. Естествено, без душ-гел не мога да живея и за това си взех сладко ванилово травъл размерче на Balea и един божествен душ-гел на Nivea за мъже. Обожавам мъжките душ-гелове, защото имат много по плътен аромат, който остава доста след мен, а дамските са ми малко слабички. Разбира се, че след душ кожата е добре да се хидратира, което доведе и до лосиона на Palmers с масло от шеа. За разлика от душ-гелчетата, лосиона не успях да го изразходя и все още имам от него. 















Следващото е крем за лице от Oriflame, защото напоследък имам чувството, че кожата ми е по-суха. Сапунчето на Refan го взех просто за всеки случай, но така и си остана неизползвано. Масленият лакочистител на Lilly беше задължителен, за да може да си оправям маникюра. Взех си и лакове с мен, но забравих да ги снимам. Ноктите ми са ужасни и не държат много на лак, за това така се бях запасила. Дезодорантът на Nivea е просто задължителен, а и имахме късмет с топло време, за това успях да го изразходя целия на място. Напоследък явно развивам слънчева алергия и за това си взех и един ВВ крем на AVON, за да предпазя лицето си през деня. Кристалите за коса на SERI (пост за тях тук) не ми бяха чак пък толкова необходими, но ги взех по навик, а и не заемат много място. Както знаете имам мания по кремовете за ръце и нямаше начин да не си взема едно мини размерче на Oriflame с мен. И последно, но и много важно е пастата за зъби. Купих си два травъл размера на Himalaya, а и тъкмо ще ги пробвам, за да преценя дали да си купя и голяма опаковка от тях. 
Общо взето събрах в несесерчето само най-най-необходимото и в крайна сметка съм горда със себе си, че успях така компактно да се събера. По принцип нося куп ненужни неща с мен и после само ме е яд, че съм натъпкала куфара и ми тежи. Но явно с годините ставам по разумна в това отношение (или по-мързелива) и успявам да не изнасям цялата покъщнина за почивка от едва няколко дни. 

А вие препълвате ли си куфара с ненужни вещи когато пътувате?

Няма коментари:

Публикуване на коментар