понеделник, 18 април 2016 г.

Манията ми по кремчета за ръце

Здравейтеее!

Реших днес да ви разкажа за манията ми по кремове за ръце. По-принцип не използвам много бяла и декоративна козметика, да не кажа, че почти не използвам, но си имам едно малко психично отклонение, когато става въпрос за кремове за ръце. Както всяко нещо и това си има своята причина. Кожата на ръцете ми е много суха, трябват й само няколко секунди след като съм я подсушила и веднага започва да ме дразни, защото става толкова суха, все едно цял ден съм ровила в пясъка. И така започнах след всяко миене на ръцете веднага да слагам крем, т.е. около 1 млн. пъти на ден :) Използвала съм всякакви кремове, но до момента не съм се спряла на нито един определен. И едва ли ще се спра някога, защото аз съм ужасен консуматор - изключително лесно се захласвам по красиви опаковки и вярвам на всякакви обещания изписани на етикетите. Във момента в който опаковката на някое кремче ме грабне и аз съм го грабнала. :) Така изведнъж се оказа, че имам около 20 крема за ръце. Да, знам....малко съм луда. А още по голямата лудост е, че те всички са от Avon и Oriflame, с изключение на един - Divus. 



Ето това е моята малка лудост. Признавам си честно, че използвам само 4 от тях в момента. Искам първо тях да изразходя и тогава започвам да унищожавам и останалите един след друг. 
Кремът на Divus да си призная честно беше импулсивна и необмислена покупка. Минавайки покрай щанд за козметика не можеше да не забележа красивия син цвят на опаковката и точно след 5 мин. си имах нов крем. За сега дори не съм го пробвала и не мога да изкажа мнение добър ли е или не. За съжаление имам и лоши попадения и започвам първо с тях. 
Тези сладки кремчета от серията Naturals Body care на Avon имат много красив външен вид и могат да се намерят често на намаление в каталога, като цената им варира от 2 до 7,50лв. Хубовото е че опаковката им е в удобен компактен размер от 75мл., но лично аз имам чувството, че никога няма да свършат. Към момента използвам 2 от тях, като забележките и към двете са ми еднакви - хидратация нула. Най-много 5 мин. след като съм сложила крем и ръцете ми отново са сухи и усещането е доста неприятно. Първоначално реших, че проблема е в това, че съм сложила прекалено малко количество. И така отново сложих крем и то доста обилно количество и след 5 мин. ръцете ми отново са сухи. Доста разочароващо, но съм решила да ги изразходя целите. А и още един недостатък, който имат е съдържанието на SLS и метилпарабен. Така че тези кремчета спадат към разочарованията. 
Следващото кремче също съм го купила заради опаковката, 
а и ме беше връхлетяло празнично настроение.
Christmas wish на Oriflame си го взех преди коледните празници, защото ми се искаше да усетя някакъв сладък коледен аромат. А пък и в комплект с изкушаващата опаковка просто нямаше как да не го поръчам. Кремчето се оказа сполучливо - доста мазно и тежно, точно като за зимата. В момента все още го използвам, защото ми остана малко от него, но определено не е за по-топло време. Зимата ми попиваше бързо и оставяше подхранени ръцете, но сега като се затопли времето се усеща доста тежък и прекалено мазен. Ароматът му също не е подходящ за пролетния сезон, т.к. мирише на нещо като тамян, канела...... или както аз съм си го определила - мирише ми на църква. Цената не си я спомням, а и мисля, че се предлага само сезонно в коледните каталози. Но за зимата бих си го купила отново. 


Последният крем, който използвам е Dream cream на Oriflame в травъл размер от 30 мл. и поради тази причина си стои в дамската ми чанта. Мисля, че и без да ви казвам сте се сетили, че съм го купила заради сладката опаковка. Впоследствие се оказа, че аромата му е божествен. Леко по-течен е от други кремове като консистенция, но пък попива в ръцете много бързо и ги оставя изключително свежи. Съдържа масло от сладък бадем, който хидратира кожата и глицерин, който задържа влагата в нея. За съжаление в състава ми влизат два парабена и за това не съжалявам, че е само 30 мл. Цената му в каталога варира от 1.50 до 4.50. Ще си го използвам заради удобството на малката опаковка, но не бих повторила покупката, за съжаление. 

Стига толкова за моята мания по кремовете, надявам се, че Ви е било интересно. 
Ще очаквам коментарите Ви и да споделите 
Вие какъв крем за ръце използвате?

Няма коментари:

Публикуване на коментар