понеделник, 25 април 2016 г.

APRIL HAUL

Здравейте!

Както някои хора ги хваща пролетна умора и мен така ме хвана пролетната лудост. Какво имам предвид? Ами поръчването и купуването на доста безполезна козметика, т.к. в момента имам да изразходвам сериозно количество опаковки от какво ли не. Обаче както казва моя приятел, аз съм сврака - обичам блещукащи неща и искам да имам всичко което видя. И така отново прекалих. Започвам първо с поръчката от AVON, като съвсем накратко ще ви покажа какво си взех, а в следващи постове ще опиша и от кое съм доволна и от кое не. 


Първо започвам с шалчето Jasmin Palm Print, което в момента в който видях вече знаех с какво ще го съчетая. Много е леко и ефирно, 100% полиестер, което ме улеснява, защото не се намачква лесно.
Следващо е лакчето Color Trend Juicy, в цвят мента. Много подходящо за пролетта и лятото, а и ми дава повод да си купя нещо ново в този цвят. 
Моливчето е за устни и е цвят Pink Cashmere. Ще ми влиза често в употреба, т.к. повечето ми червила са в този тон. Най-хубавото е че е автоматичен.
Следващото което си взех е възстановяващ разтвор за стъпала с английски соли от серията Foot Works. Обещават "незабавно успокоение за уморените стъпала". Разтвора има "успокояваща формула, обогатена с млечен протеин и английски соли. Осигурява успокоение при умора и дискомфорт." При първа възможност ще си накисна крачетата, за да проверя дали всичко това е истина и ще ви разкажа.
Както почти 80% от населението ни и аз имам целулит. Доста съм слаба, нямам склонност да напълнявам, но обездвижването и работата на компютър по цял ден си казват думата и при мен. За това, като видях новата антицелулитна терапия Avon Solutions thermal active с L-карнитин реших да я пробвам, като естествено включа и някакви упражнения, иначе се обезсмисля използването й.

От балсама за коса, от серията Advance Techniques - Moroccan Argan Oil, не че имах нужда, но имам вече шампоана и прецених, че ще даде по-добър ефект ако се използва заедно с балсам. 
Две неща без които можех да живея, но все пак ги купих са: подхранващ балсам за коса без отмиване с бадем и авокадо и спрей против заплитане на косата с екстракт от кайсия и масло от шеа. И двете са от серията на AVON - Naturals hair care.
Още едни продукти за коса, които едва ли скоро ще им дойде ред да използвам са шампоан и терапия за обем. Отново са от серията Advance Techniques - Ultimate volume. Формулата им е с колаген и придават на косата максимално обем и плътност.                                                                                                                

И последното от поръчката е нещо, което наистина много исках - комплект от ексфолиант, душ-гел и лосион за тяло с йогурт. Трите в комплект струваха 7.90 и се предлагаха за пръв път в каталога. От серията Avon Naturals Body Care с горски плодове и нар. Аромата им е уникален и в съчетание и със сладката опаковка ми се иска да ги изям. Когато натрупам впечатления и от трите ще направя един пост. 

Следващата част от покупките ми бяха след едно бързо препускане из мола и грабване на най-необходимото от DM и Lilly
За да не ви отегчавам повече само набързо ще спомена какво си взех.
Едни сладки, леки и удобни платненки от New Yorker и естествено и подходящи чорапки за тях. 


Малко пакетче носни кърпички, защото ми бяха свършили и наистина имах нужда от тях.
Балсамчето за устни на Nivea с ванилия и макадамия. 
Лосионче за тяло в травъл размер на Palmers с масло от шеа.
Масленият лакочистител на Lilly, който вече всички познават.
Дезодоранта на Nivea - Invisible black and white, харесвам го и при мен наистина действа.
Две лакчета и един топ лак от Golden Rose.
Паста за зъби на Himalaya - Sparkly White, отново в травъл размер. (Не, не полудявам с травъл размерите, а се запасявах с тях за една екскурзия до Монтенегро и Хърватска, за която ще ви разкажа скоро.)
И последният травъл размер е на душ-гел Nivea Men Active Clean с активен въглен. Просто ми харесва аромата на мъжките душ-гелове, защото са по-свежи и по-дълго се задържат на кожата ми.

Това бяха моите покупки, надявам се последните за април. 
Вие какво си купихте този месец?  

Няма коментари:

Публикуване на коментар