петък, 27 ноември 2015 г.

December wish list

Здравейтееее, 

написахте ли вече писмата до Дядо Коледа? 
Съвсем малко време остана до празниците и на мен както винаги ми е много коледно настроението. Ако все още не сте се настроили за предстоящите празници, тази песен е чудесен вариант за начало - коледна, весела и забавна. Миналата година не можах да спра да я слушам и след една година все още ме зарежда празнично. 


Започвам вече с усилената подготовка, а освен украса и подаръци, това включва и списъка ми с желания. Като дете наистина бях убедена, че има Дядо Коледа и, че точно той ми носи подаръците.........е, вече ми е ясно, че ако искам подарък трябва сама да се погрижа за това. Ако не си го купя аз, то поне да улесня близките хора около мен, като си съставя списък с най-желаните неща за подарък. Честно казано, първоначално си мислех, че ще искам много неща, но се оказа, че те са само три(ама ужасно много искам точно тези три неща). Започвам с първото: 
Най-сладурската дамска чанта
Това е най-страхотната дамска чанта която съм виждала и просто я искам! Никога до сега не съм искала толкова много някаква си чанта. Да, ама това не е просто чанта, а Chanel!!! И за да не кажете, че искам прекалено много, ще кажа, че не държа да е Chanel. Ще съм много щастлива и със една обикновена имитация, стига да е точно този модел. 
Следващото най-желано нещо от мен са тези готини ботушки
Най-страхотните гумени ботушки EVER!!! И най-хубавото е, че панделката им е в най-различни цветове, а смяната й става супер лесно, защото е с тик-так копченце. Като се абстрахирам от това, че са много сладки, ще ми бъдат и много полезни във гадната киша през зимата. 
И сега последното най-желано нещо от мен е книгата на Том Роб Смит - "Дете 44":
Даааа, знам, че вече е екранизирана, но аз съм старомодна и предпочитам първо да си прочета книгата, а после да гледам филма. Това е криминален роман, разказващ за тоталитарния режим  в СССР по времето на Сталин. Това е най-желания подарък от списъка ми. 


А Вашият Wish-лист за Коледа какво включва? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар